سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت : مستحق باخت مقابل استقلال نبودیم هرچند ۴۰ درصد تیم را در اختیار نداشتم.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، صمد مرفاوی پس از شکست 2 بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: اگر ما یک بازیکن در زمین کمتر نداشتیم گل اول را از استقلال نمی‌خوردیم تمام راه‌های نفوذ این تیم را بسته بودیم و از نظر تاکتیکی بازی خوبی را انجام دادیم اما به دلیل مصدومیت یک بازیکن گل اول را دریافت کردیم. صبا در نیمه اول و دوم بازی خوبی ارائه کرد. استقلال هم اگرچه فهرستش 17 نفره بود اما ذخیره‌های آنها از بازیکنان داخل زمین هم بهتر بودند.
 
وی ادامه داد: گل دوم هم روی یک ضربه ایستگاهی از استقلال خوردیم که بر اثر اشتباه مدافع خودمان بود او باید بازیکن حریف را مهار می‌کرد با این حال در هر دو نیمه بر بازی کاملا مسلط بودیم. استقلال روی تجربه و خلاقیت بازیکنانش به گل رسید بازیکنان ما هم با وجود تلاشی که انجام دادند نتوانستند بازی را به نفع خود تمام کنند و حتی نتوانستیم بازی را مساوی کنیم اگر گل دوم را نمی‌خوردیم می‌توانستیم بازی را برگردانیم اما بازیکنان ما کم‌تجربه بودند.
 
سرمربی صبا تصریح کرد: از نظر فنی بازی خوبی انجام دادیم اما به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند اگر بازیکنان ما باتجربه بودند می‌توانستیم برنده شویم استقلال سعی کرد در نیمه دوم گلش را حفظ کند و نفرات دفاعی خودش را به میدان فرستاد.
 
مرفاوی افزود: روی نیمکت ما بازیکنی نداشتیم که مشکلاتمان را بتواند حل کند، ما باختیم اما شایسته باخت نبودیم.
 
وی در مورد خط دفاع ضعیف صبا گفت: ما در دفاع همین نفرات را داریم امروز هم 40 درصد تیم را مقابل استقلال نداشتیم، مرتضی کاشی، اکبر صادقی و وحید امرایی نبودند. غیبت آنها تاثیرگذار بود روی نیمکت هم بازیکنان ما بیشتر حالت تدافعی داشتند و ما می‌خواستیم بازی را تهاجمی‌تر کنیم اما دستم خالی بود. باید در آینده مشکلاتمان را برطرف کنیم ما اگر 10 نفره نمی‌شدیم گل اول را از استقلال نمی‌خوردیم ما بد موقعی به استقلال خوردیم. نتیجه گرفتن مهم است نه بازی خوب.
 
وی در مورد اینکه نگران سقوط صبا به دسته یک است یا نه گفت: نگرانی همیشه وجود دارد حتی تیم‌های بالای جدول هم نگرانی دارند ما هم تلاش می‌کنیم تا شرایط ما بهتر شود. اگر نفرات مصدوم ما برسند وضعیتمان بهتر خواهد شد توکل بر خدا هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.
/2759/